Începând de luni, 23 martie, se suspendă temporar activitatea magazinelor E.ON

0
E.ON Energie România suspendă temporar activitatea magazinelor E.ON începând de luni, 23 martie  
  • Clienții sunt rugați să folosească canalele de
    comunicare alternative pentru obținerea de informații și efectuarea de diverse
    operațiuni;
  • De la transmiterea indexului, contractarea unui abonament de energie
    sau servicii, până la plata facturii, clienții rezolvă totul rapid și simplu fără
    să mai iasă din casă, prin intermediul
    E.ON Myline;
  • Call Center-ul poate fi apelat la numerele de
    telefon: 0800 800 900 sau 0800 800 366;

Pentru că ne preocupă atât siguranța și
sănătatea clienților și angajaților, cât și continuarea activității de
furnizare și de relaționare cu clienții noștri, am luat o serie de măsuri
menite să asigure distanțarea socială, în scopul limitării răspândirii
virusului COVID-19. În acest sens, E.ON Energie România a luat decizia de a
suspenda temporar activitatea magazinelor E.ON (Centre de Relații Clienți) începând
de luni, 23 martie a.c.

Rămânem
în continuare la dispoziția clienților noștri prin intermediul canalelor de
comunicare alternative la care ne pot contacta oricând:

  • Apelând Call
    Center-ul
    la numerele de telefon: 0800 800 900
    sau 0800 800 366 unde asistentul virtual Ioana oferă, simplu și rapid,
    informaţii utile legate de facturile de gaz/electricitate, 24/7. Totodată,
    consultanții E.ON pot prelua apeluri și oferi informații și soluții de luni
    până vineri între orele 08.00-20.00;
  • Prin email la
    serviciiclienti@eon-romania.ro
  • Prin contul E.ON Myline se pot
    efectua direct operațiuni legate de contul personal; Clienții care nu au un
    cont Myline îl pot activa pe eon.ro/myline

Sursa: ZiarPiatraNeamt.RO

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest site folosește cookies pentru a îmbunătăți experiența ta. Sperăm că ești de acord cu asta. Dacă nu, poți refuza. Accept Citește mai mult