InfoCons lansează linia roșie de urgență „Ia atitudine!’’, odata cu redeschiderea de la 1 septembrie a diverselor spații

0

InfoCons lansează linia rosie de urgență „Ia atitudine!” și  vine în sprijinul consumatorilor din România, în special în această perioadă dificilă și pune la dispoziția acestora numărul 021-9615 număr cu tarif normal în rețeaua Telekom apelabil din toate rețelele, număr dedicat consumatorilor care constată ca nu sunt îndeplinite normele ce trebuie respectate de către operatorii economici odată cu redeschiderea de la 1 septembrie a diverselor spații, precum: restaurante, cafenele, cinematografe, teatre, muzee, biblioteci, librării, organizarea de evenimente private în spații inchise, cursuri de instruire si workshopuri pentru adulți.

La acest număr consumatorii pot solicita consiliere, informare și pot depune o sesizare în acest domeniu din perspectiva protecției consumatorilor.

Mișcarea de Protecția consumatorilor este alături de cei care întâmpină probleme cu respectarea normelor ce trebuie puse in aplicare de catre operatorii economici, norme care daca nu sunt aplicate in conformitate cu legislatia in vigoare pot aduce atingeri sănătății acestora.

Toți consumatorii care întâmpină probleme sau au nevoie de consiliere în acest domeniu pot accesa totodată și numărul de Whatsapp: 0732.008.969  direct la adresa de e-mail: urgente@protectia-consumatorilor.ro sau în scris la C.P 38, O.P. 53 sector 4, București.

Drepturile fundamentale ale consumatorilor:

  •          de a fi protejați împotriva riscului de a achiziționa un produs sau de a li se presta un serviciu care ar putea să le prejudicieze viața, sănătatea sau securitatea ori să le aducă atingere drepturilor și intereselor legitime;
  •          de a fi informați complet, corect și precis, asupra caracteristicilor esențiale ale produselor și serviciilor, astfel încât decizia pe care o adoptă în legătură cu acestea să corespundă cât mai bine nevoilor lor, precum și de a fi educați în calitatea lor de consumatori;
  •          de a avea acces la piețe care le asigură o gamă variată de produse și servicii de calitate;
  •          de a fi despăgubiți în mod real și corespunzător pentru pagubele generate de calitatea necorespunzătoare a produselor și serviciilor, folosind în acest scop mijloace prevăzute de lege;)
  •          de a se organiza în asociații ale consumatorilor, în scopul apărării drepturilor și intereselor lor;
  •          de a refuza încheierea contractelor care cuprind clauze abuzive, conform prevederilor legale în vigoare;
  •          de a nu li se interzice de către un operator economic să obțină un beneficiu prevăzut în mod expres de lege.
  •          Se interzice refuzul vânzării unui produs sau prestării unui serviciu către un consumator fără un motiv justificat conform prevederilor legale în vigoare.

Sursa: ZiarPiatraNeamt.RO

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest site folosește cookies pentru a îmbunătăți experiența ta. Sperăm că ești de acord cu asta. Dacă nu, poți refuza. Accept Citește mai mult