ANUNȚ din partea Primăriei Borlești, referitor la Programul RABLA LOCAL

În ceea ce privește Programul RABLA LOCAL – program privind casarea autovehiculelor uzate – Primăria Borlești vă aduce la cunoștință că Administrația Fondului pentru Mediu a furnizat către UAT BORLEȘTI lista celor care s-au înscris în acest program, drept urmare, în perioada următoare aceștia pot merge la sediul Primăriei pentru depunerea Cererilor de finanțare (cereri tip care sunt disponibile la sediul Primăriei și care vor fi trimise și pe e-mailul solicitanților) care trebuie să fie însoțite de următoarele:

  • copie carte identitate;
  • copie carte de identitate a autovehicului și a certificatului de înmatriculare ( copiile vor fi făcute la sediul Primăriei și autentificate conform cu originalul)
  • certificat de atestare fiscală buget local (fără datorii)-poate fi ridicat la sediul Primăriei.
  • certificat de atestare fiscală buget de stat (fără datorii) – poate fi solicitat la sediul Primăriei.
  • cazier judiciar;
  • declarație pe proprie răspundere ce va cuprinde următoarele, conform art. 9 al Ordinul Ministrului Mediului, Apelor și Pădurilor nr. 2261/2022 și menționată în comunicatul emis de Administrația Fondului pentru Mediu.

Solicitantul de finanțare nu a obținut și nu este pe cale să obțină finanțare prin proiecte ori programe finanțate din alte fonduri publice, fonduri comunitare, inclusiv prin Programul de stimulare a înnoirii Parcului auto național 2020-2024 sau prin Programul privind reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră în transporturi, prin promovarea vehiculelor de transport rutier nepoluante și eficiente din punct de vedere energetic. 2020-2024, pentru același autovehicul uzat cu care participă în Program;

Solicitantul de finanțare se angajează să predea spre casare și să radieze din circulație și din evidențele fiscale autovehiculul uzat pentru care solicită stimulentul pentru casare;

Solicitantul de finanțare se angajează că nu va achiziționa un autoturism cu norma de poluare Euro 5 și/sau inferioară în teren de 3 ani de la primirea stimulentului pentru casare.”💥 ( declarații tip care sunt disponibile la sediul Primăriei și care vor fi trimise și pe e-mailul solicitanților)

Toate acestea vor putea fi depuse la Registratura Primăriei Borlești, începând din data de 23 OCTOMBRIE 2023, între orele 08.00 – 16.00. Vă mulțumim,”, a transmis Primarul comunei Borlești, George Mutu.

Vezi mai multe știri pe Ziar Roznov

Acest website folosește cookies pentru o mai bună experiență a utilizatorului. Accept Citește mai mult

Politica de confidențialitate