Apa Serv organizează concurs în vederea angajării

Apa Serv S.A. organizează concurs pentru ocuparea unui post vacant de “Șef Compartiment Management Integrat”, în cadrul Companiei Județene Apa Serv S.A..

1. Definirea oficială a postului: Șef Compartiment
Poziţie COR: 242114 – Manager al Sistemului de Management al Calitatii
2. Nivelul de studii: studii superioare;
3. Calificare necesară:
– Studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta.
– Curs de specializare in domeniul management al calitatii
4. Experienţă: mininm 3 ani în domeniul managementul calitatii
5. Departament: Management integrat
6. Atribuţii principale:
– Organizarea si coordonarea activitatii compartimentului management integrat;
– Elaborarea de proceduri si instructiuni de lucru si stabilirea de reguli interne;
– Stabilirea obiectivelor, indicatorilor de performanta si atributiilor pentru personalul din cadrul compartimentului;
– Coordonarea, antrenare si evaluarea personalului din subordine;
– Folosirea eficienta a resurselor umane si materiale;
– Organizarea sistemului de managemnt al calitatii, mediului, riscului si sanatatii si securitatii ocupationale;
– Stabilirea politicii in domeniul sistemului de management integrat si supravegherea implementarii acesteia;
– Monitorizarea implementarii sistemului de management al calitatii-mediului-riscului;
– Elaborarea/revizuirea procedurilor obligatorii/ de proces si manualului integrat, conform standardelor internationale;
– Avizarea, din punct de vedere al managementului calitatii a procedurilor tehnice de executie/specifice, elaborate pentru activitatile specifice Companiei;
– Avizarea procedurilor pe mediu si sanatate si securitate ocupationala, conform standardelor in vigoare;
– Distribuirea si arhivarea controlata a documentelor sistemului de management integrat;
– lntocmirea si actualizarea listei documentelor sistemului de management integrat;
– Efectuarea revizieiilor periodice a sistemului de management integrat;
– Organizarea si efectuarea auditurilor interne ale sistemului de management integrat, pe baza Programului anual de audit;
– Urmarirea modului de solutionarea a neconformitatilor rezultate in urma controalelor si a auditurilor;
– Verificarea si analiza eficientei actiunilor corective/preventive propuse in rapoartele de neconformitate deschise in cazul reclamatiilor de la clienti;
– Organizarea sedintelor de analiza a sistemului de management integrat, referitoare la mentinerea si imbunatatirea continua a acestuia;
– Coordonarea activitatilor de instruire in domeniul sistemului de management al calitatii;
– Intocmire documentatiei in vedere obtinerii/mentinerii certificarii sistemelor de management integrat.

Toate informațiile necesare AICI – CLICK.

Vezi mai multe știri pe Ziar Piatra-Neamt

Acest website folosește cookies pentru o mai bună experiență a utilizatorului. Accept Citește mai mult

Politica de confidențialitate