Elementele reflectorizante de pe separatoarele de benzi se duc de la ploaie și se iau pe cauciucuri

După cum vedem cu toții, culoarele de mobilitate în care s-au investit sume colosale de bani se dovedesc a fi doar o spoială superficială și exagerat de scumpă.

Dacă e să ne uităm la culoarul de mobilitate de la gară la 1 Mai, singurul lucru făcut bine este stratul asfaltic sub care s-a montat geotextil și firma care s-a ocupat de asfaltare chiar a lucrat profesionist. În rest, totul este o spoială.

  • infrastructura drumului a rămas cea veche
  • rețelele de sub drum, majoritatea depășite ca termen de viață, nu au fost schimbate
  • cablurile au rămas tot pe stâlpi ca pânzele de păianjen
  • podul de la piață despre care credeam cu toții că se va extinde a devenit o caricatură urbană cu un pod și un sfert după o gaură și o țeavă
  • bicicliștii, doar cei care au apucături de kamikaze vor mai merge pe această stradă
  • sensul giratoriu de la Brădet e un fel de ruletă rusească dacă trece o mașină mare prin el
  • deszăpezirea va fi misiune imposibilă pe această stradă
  • separatoarele de benzi au început să se deterioreze sever din prima săptămână.

Din păcate, acest prim culoar de mobilitate se dovedește a fi o lucrare extraordinar de superficial gândită și proiectată și care are probleme serioase de siguranță a traficului. Din ce am văzut pe parcursul lucrărilor, firmele care au făcut asfaltul și trotuarele au depășit în mod pozitiv așteptările și au reușit să rezolve multe dintre greșelile de proiectare, dar cine a proiectat și cine a făcut cu ochii închiși achizițiile suspecte de supraevaluare ar trebui să dea explicații.

VIDEO FACEBOOK

x

VIDEO – YOUTUBE

 

Vezi mai multe știri pe Ziar Piatra-Neamt

Acest website folosește cookies pentru o mai bună experiență a utilizatorului. Accept Citește mai mult

Politica de confidențialitate