Primăria Bicaz – Anunț închiriere

  1. Informaţii generale privind proprietarul, în special denumirea, codul fiscal, adresa,
    numărul de telefon, fax şi/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Oraşul Bicaz, str.
    Barajului, nr. 4, județul Neamṭ, cod fiscal: 2614392, telefon: 0233/254.310, interior 107,
    fax: 0233/254.530, e-mail: [email protected] , e-mail persoană de contact:
    [email protected]
  2. Informaţii generale privind obiectul închirierii, în special descrierea şi identificarea
    bunurilor care urmează să fie închiriate:
    Imobil -teren, în suprafaṭă de 32 m.p., situat în localitatea Bicaz, str. Pieţei, F.N.,
    pct. “Piata Agroalimentara”, oraş Bicaz, judeṭul Neamṭ, cu destinaṭia de „Spaṭiu
    comercial-construcṭie provizorie”, aflat în domeniul public al oraşului Bicaz, conform
    caietului de sarcini
    Imobil- spatiu, în suprafaṭă de 41 m.p., situat în localitatea Bicaz, str. Pieţei, F.N.,
    pct. “Piata Agroalimentara”, oraş Bicaz, judeṭul Neamṭ, cu destinaṭia de „Anexă pentru
    birou de contabilitate şi expertiză-construcţie provizorie”, aflat în domeniul public al
    oraşului Bicaz, conform caietului de sarcini
    Imobi-teren, în suprafaṭă de 798 m.p., situat în localitatea Bicaz, str. Barajului, F.N.,
    oraş Bicaz, judeṭul Neamṭ, cu destinaṭia de „Amenajare parcare”, aflat în domeniul
    privat al oraşului Bicaz, conform caietului de sarcini
    Închirierea se face conform H.C.L. nr. 107 din 29.08.2024, H.C.L. nr. 109 din
    29.08.2024, H.C.L. nr. 111 din 29.08.2024 ṣi O.U.G. 57/2019.
  3. Informaţii privind documentaţia de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini.
    3.1. Modalitatea sau modalităţile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui
    exemplar al documentaţiei de atribuire: prin solicitare scrisă, de la sediul Oraşul Bicaz.
    3.2. Denumirea şi adresa serviciului/compartimentului din cadrul proprietarului, de la care se
    poate obţine un exemplar din documentaţia de atribuire: Compartimentul Administrarea
    Domeniului Public şi Privat, strada Barajului, nr. 4, județul Neamṭ.
    3.3. Costul şi condiţiile de plată pentru obţinerea acestui exemplar, unde este cazul
    Contravaloarea documentației de atribuire este de 30 lei, se achită la casierie, sau în
    contul RO66TREZ4945006XXX000058, la Trezoreria Oraşului Bicaz, C.I.F. 2614392.
    3.4. Data limită pentru solicitarea clarificărilor: 01/10/2024, ora 16,00
  4. Informaţii privind ofertele: conform caietului de sarcini
    4.1. Data limită de depunere a ofertelor: 10.10.2024, ora 10.00.
    4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Registratura Oraṣului Bicaz, strada Barajului,
    nr. 4, județul Neamṭ.
    4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: 2 exemplare – original și
    copie
  5. Data și locul la care se va desfășură sedința publică de deschidere a ofertelor: 10.10.2024,
    ora 14.00, Sala de şedinṭe de la parterul bl. A.N.L., str. Piatra Corbului, bl. 13, oraşul
    Bicaz, județul Neamṭ
  6. Denumirea, adresa, numărul de telefon, telefax şi/sau adresa de e-mail ale instanţei
    competente în soluţionarea litigiilor apărute şi termenele pentru sesizarea instanţei:
    Judecătoria Bicaz, strada Republicii, nr. 21, Bicaz, 615100, telefon: 0233 254 199,
    0233253299, fax: 0233/253299, e-mail: [email protected]
  7. Data transmiterii anunţului de licitaţie către instituţiile abilitate, în vederea
    publicării: 19/09/2024.

PRIMAR,
SĂLĂGEAN NICOLAE

COMPARTIMENT A.D.P.P.,

NEMŢEANU ALBERTINA-ELENA

Vezi mai multe știri pe Ziar Bicaz

Acest website folosește cookies pentru o mai bună experiență a utilizatorului. Accept Citește mai mult

Politica de confidențialitate