Primăria Bicaz – Anunț închiriere terenuri

  1. Informaţii generale privind proprietarul, în special denumirea, codul fiscal, adresa,
    numărul de telefon, fax şi/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Oraşul Bicaz, str.
    Barajului, nr. 4, județul Neamṭ, cod fiscal: 2614392, telefon: 0233/254.310, interior 107,
    fax: 0233/254.530, e-mail: [email protected] , e-mail persoană de contact:
    [email protected]
  2. Informaţii generale privind obiectul închirierii, în special descrierea şi identificarea
    bunurilor care urmează să fie închiriate:
    Teren, în suprafaţă de 500 m.p., situat în intravilan Izvoru Muntelui, str. Izvoru
    Muntelui, pct. «Lângă fosta staṭie de autobuz Ferăstrăoaru A», oraş Bicaz, jud. Neamṭ,
    N.C. 50866, cu destinaṭia “PARCARE”, aparṭine domeniului privat al oraṣului
    Spaṭii, în suprafaṭă utilă totală de 36,25 m.p., situate în localitatea Dodeni, str.
    Barajului, nr. 31A, oraş Bicaz, jud. Neamṭ, cu destinaṭia “PUNCT FARMACEUTIC
    DROGERIE”, aparṭin domeniului public al oraṣului.
    Închirierea se face conform H.C.L. nr. 147 din 22.12.2022, H.C.L. nr. 11 din
    26.01.2023 ṣi art. 332-345 din O.U.G. 57/2019.
  3. Informaţii privind documentaţia de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini.
    3.1. Modalitatea sau modalităţile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui
    exemplar al documentaţiei de atribuire: prin solicitare scrisă, de la sediul Primăriei Oraşul
    Bicaz.
    3.2. Denumirea şi adresa serviciului/compartimentului din cadrul proprietarului, de la care se
    poate obţine un exemplar din documentaţia de atribuire: Compartimentul Administrarea
    Domeniului Public şi Privat, strada Barajului, nr. 4, județul Neamṭ.
    3.3. Costul şi condiţiile de plată pentru obţinerea acestui exemplar, unde este cazul
    Contravaloarea documentației de atribuire este de 30 lei, se achită la casierie, sau în
    contul RO66TREZ4945006XXX000058, la Trezoreria Oraşului Bicaz, C.I.F. 2614392.
    3.4. Data limită pentru solicitarea clarificărilor: 20/02/2023, ora 16,00
  4. Informaţii privind ofertele: conform caietului de sarcini
    4.1. Data limită de depunere a ofertelor: 02.03.2023, ora 10.00.
    4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Registratura Primăriei Oraṣului Bicaz, strada
    Barajului, nr. 4, județul Neamṭ.
    4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: 2 exemplare – original și
    copie
  5. Data și locul la care se va desfășură sedința publică de deschidere a ofertelor: 02.03.2023,
    ora 14.00, Sala de şedinṭe de la parterul bl. A.N.L., str. Piatra Corbului, bl. 13, oraşul
    Bicaz, județul Neamṭ
  6. Denumirea, adresa, numărul de telefon, telefax şi/sau adresa de e-mail ale instanţei
    competente în soluţionarea litigiilor apărute şi termenele pentru sesizarea instanţei:
    Judecătoria Bicaz, strada Republicii, nr. 21, Bicaz, 615100, telefon: 0233 254 199,
    0233253299, fax: 0233/253299, e-mail: [email protected]
  7. Data transmiterii anunţului de licitaţie către instituţiile abilitate, în vederea
    publicării: 06/02/2023.

PRIMAR, COMPARTIMENT A.D.P.P.,
SĂLĂGEAN NICOLAE NEMŢEANU ALBERTINA-ELENA

Vezi mai multe știri pe Ziar Bicaz

Acest website folosește cookies pentru o mai bună experiență a utilizatorului. Accept Citește mai mult

Politica de confidențialitate